Localad. Un recorregut pel centre de Barcelona
dissabte, de gener 09, 2010 |
Modificar el missatge
L’espai del LocalAd està dedicat a mostrar, a través de fotografies, la publicitat que trobem a una localització determinada. Aquest punt, doncs, és totalment independent del moviment artístic del Pop Art, i es focalitza únicament en plasmar amb imatges els diferents tipus de publicitat que podem trobar al nostre voltant.
Per tal de representar la realitat publicitària del ambient urbà, hem triat la zona de Passeig de Gràcia de la Ciutat Comtal, que uneix la avinguda Diagonal amb Plaça Catalunya i s’alça com una de les zones més transitades, admirades i majestuoses de Barcelona. A més, incorporem fotografies de zones pròximes al passeig, i tan emblemàtiques com la Plaça Catalunya i les Rambles. Durant aquest recorregut que mostrem a continuació trobem des de peces publicitàries de gran format, fins a publicitat al lloc de venda, posant-se de manifest que la comunicació publicitària i corporativa aconsegueix arribar al públic estant completament integrada en el paisatge urbà, convertint tots els elements que el formen en un suport publicitari.
L’arquitectura, la cultura, el comerç i la gent que es troba al Passeig de Gràcia, converteixen a aquesta zona de Barcelona en un gran escenari publicitari on qualsevol lloc és bo per comunicar allò que els anunciants desitgen, fent que la publicitat aparegui de totes les maneres imaginables integrada a la ciutat i al dia a dia de la gent que la recorre.
Per tal de representar la realitat publicitària del ambient urbà, hem triat la zona de Passeig de Gràcia de la Ciutat Comtal, que uneix la avinguda Diagonal amb Plaça Catalunya i s’alça com una de les zones més transitades, admirades i majestuoses de Barcelona. A més, incorporem fotografies de zones pròximes al passeig, i tan emblemàtiques com la Plaça Catalunya i les Rambles. Durant aquest recorregut que mostrem a continuació trobem des de peces publicitàries de gran format, fins a publicitat al lloc de venda, posant-se de manifest que la comunicació publicitària i corporativa aconsegueix arribar al públic estant completament integrada en el paisatge urbà, convertint tots els elements que el formen en un suport publicitari.
L’arquitectura, la cultura, el comerç i la gent que es troba al Passeig de Gràcia, converteixen a aquesta zona de Barcelona en un gran escenari publicitari on qualsevol lloc és bo per comunicar allò que els anunciants desitgen, fent que la publicitat aparegui de totes les maneres imaginables integrada a la ciutat i al dia a dia de la gent que la recorre.
Etiquetes de comentaris:
LocalAd
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Biopop
- Pop Art UAB
- Bellaterra, Barcelona, Spain
- Direcció d'Art, 4t de Publicitat i RR.PP., Universitat Autònoma de Barcelona.
PopArtUAB som
Contacta amb nosaltres
Arxiu del blog
ArtBlogs
-
Personificació (Prosopopeya)Fa 9 anys
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada